Το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού προσφέρει τη δημοσίευση των βαθμολογιών των ειδικών και μουσικών μαθημάτων, καθώς και των βαθμών δοκιμασιών στις πρακτικές για τα ΤΕΦΑΑ, των υποψηφίων των Πανελλήνιων Εξετάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ. Η ανακοίνωση έγινε μέσω της ιστοσελίδας https://results.it.minedu.gov.gr, όπου οι υποψήφιοι μπορούν να ενημερωθούν για τα αποτελέσματα τους.
Επιπλέον, οι υποψήφιοι που υποβάλλουν αίτηση λαμβάνουν τη βαθμολογία τους και με γραπτό μήνυμα (SMS) στο κινητό τους τηλέφωνο. Αυτός ο τρόπος ενημέρωσης συμβάλλει στην άμεση ενημέρωση και επικοινωνία με τους υποψηφίους, προσφέροντας τους τη δυνατότητα να λάβουν άμεσα τις πληροφορίες που χρειάζονται.
Η εφαρμογή που χρησιμοποιείται για την ανάρτηση των αποτελεσμάτων αναπτύχθηκε από το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας – ΕΔΥΤΕ Α.Ε. (ΕΔΕΤ), εποπτευόμενος φορέας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, σε συνεργασία με τη Γενική Διεύθυνση Ψηφιακών Συστημάτων, Υποδομών και Εξετάσεων του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού. Αυτή η συνεργασία αποτελεί μέρος του Ψηφιακού Μετασχηματισμού της Εκπαίδευσης και στοχεύει στη βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας και τη διευκρίνιση της πρόσβασης των φοιτητών στα αποτελέσματα.
Τέλος, μαζί με τη δημοσίευση των αποτελεσμάτων, ανακοινώθηκαν και στατιστικά στοιχεία για τις φετινές βαθμολογικές επιδόσεις των υποψηφίων στα ειδικά και μουσικά μαθήματα καθώς και στις πρακτικές δοκιμασίες των ΤΕΦΑΑ στις πανελλήνιες εξετάσεις ΓΕΛ και ΕΠΑΛ για το έτος 2024. Αυτά τα δεδομένα προσφέρουν στους εκπαιδευτικούς και τους υποψηφίους αξιόπιστη πληροφόρηση για την ποιότητα της εκπαίδευσης και την αξιολόγηση της επίδοσής τους.
Συνολικά, η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων και η παροχή στατιστικών στοιχείων αποτελούν σημαντικό βήμα για τη διαφάνεια και τη διασφάλιση της δικαιοσύνης στην εκπαιδευτική διαδικασία. Οι υποψήφιοι πλέον και οι εκπαιδευτικοί έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν εύκολα και γρήγορα για να αποφύγουν και να αξιολογήσουν την επίδοσή τους στις εξετάσεις. Αυτό συμβάλλει στη βελτίωση του εκπαιδευτικού συστήματος και στην υποστήριξη της εκπαίδευσης και της εκπαιδευτικής διαδικασίας